Pracuję nad nową kolekcją

piątek, 17 stycznia 2014

Wymianka u Bei!

Witam gorąco!
Pierwszy post na TYM blogu będzie o wymiance, w której miałam przyjemność wziąć udział :)
Tematem wymianki było
Wymianka zimowa, otulona stonowanymi kolorami, 
taka pragnąca ciepła  :)
Wymianka na dobry początek Nowego Roku 
,,KEEPING WARM,,"
a oto jej banerek

Bea -  organizatorka, to bardzo ciepła i serdeczna osoba, nie jedną noc się zarwało wymieniając poglądy :)
Moja para wymiankowa to Justynka, dostałam od Niej same piękne wytwory! Aż zwątpiłam czy mój prezent nie był zbyt skromny?! :)
W paczce od Niej były słodkości, oraz przydasie, była też szkatułka zdobiona decoupagem, była bizuteria i wiele innych dobroci :)
Najbardziej złapało mnie za serce opakowanie ciasteczek (chyba) amoniaczków, dam głowę, że własnoręcznie robionych :) a także to, że każdy drobiazg zapakowany był w szary papier i przewiązany sznureczkiem! Same detale!
Cudnie <3
Oto fotki



Mój prezent to poduszka, bardziej ozdobna niż praktyczna :)
Ale...podobała mi się :)

Pozdrawiam gorąco!




1 komentarz:

  1. Agatko ... oj, pamiętam te nasze pogawędki nocne, oj pamiętam i milusio wspominam :)))) W moim serduchu zawsze masz swoje miejsce ... mam nadzieje, że o tym wiesz :)
    A wracając do tematu wymianki ...
    Cudnymi upominkami się wymieniłyście !
    Podusie Twoje podziwiałam już na FB ... jak, to powiadam ... podusi nigdy nie za wiele !!! Ten materiał, ten deseń mnie zauroczył ... cudeńko !
    Dziękuję jeszcze raz, że zechciałaś wziąć udział w mojej zabawie !
    Cieplutko Cię kochana pozdrawiam i serdeczności same ślę :)

    OdpowiedzUsuń